53896
Book
In basket
Lojalność klienta a rozwój organizacji / Stanisław Skowron, Łukasz Skowron. - Warszawa : Difin, 2012. - 175 stron : tabele, wykresy ; 23 cm.
Książka Lojalność klienta a rozwój organizacji zawiera niezwykle interesujące studium klienta jako głównego uczestnika rynku oraz celu i tworzywa kreującego każdą organizację. W syntetycznym ujęciu treść książki odpowiada na istotne pytanie: jak badać i kształtować lojalność klienta w procesie wymiany wartości między nim a organizacją? Autorzy prezentują w niej dogłębną charakterystykę nowoczesnych modeli pomiaru satysfakcji i lojalności klienta, proponują własny model opisujący obustronne relacje w zintegrowanym układzie przedsiębiorstwo–klient, a następnie poddają go empirycznej weryfikacji w wybranym sektorze usług bankowych.
Availability:
Bobrowniki
O dostępność zapytaj w Bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 163-169.
Target audience note
Dla osób związanych z tematyką marketingu oraz zarządzania zarówno studentów, praktyków biznesowych, jak i środowisk naukowych.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again